Monday, January 11, 2016

Apa kata Pengguna APRICON ?

Rosita Shafie : 52 Tahun


Saya telah disahkan menghidap kanser payudara tahap dua pada 1 Julai 2012. Saat mendapat perkhabaran tersebut, tiada apa yang mampu diluahkan selain berdiam diri dan membiarkan airmata saya berjuraian bagi menzahirkan segala rasa sedih dihati. Saya telah mengambil keputusan untuk mengambil kapsul APRICON Vitamin B17 seiring dengan rawatan radioterapi. Ternyata khasiat yang terkandung dalam APRICON membantu memelihara kulit saya daripada terbakar atau rosak akibat sinaran. Bahkan saya juga merasakan badan saya lebih bertenaga dan memiliki daya tahan yang tinggi sehinggakan saya mampu menjalani radioterapi terus menerus tanpa cuti selama 30 hari. Kini setelah tiga tahun berlalu, saya mampu menarik nafas lega kerana hasil pemeriksaan terakhir tiada sebarang ketumbuhan atau tanda-tanda kanser dijumpai. Namun saya tetap bertekad untuk meneruskan pengambilan kapsul APRICON mengikut dos yang ditetapkan seiring dengan diet yang seimbang sehingga ke akhir hayat saya.



Muchlis Abdullah : 53 Tahun


Pada Februari 2014 beliau terlantar di Hospital Sungai Buloh setelah disahkan menghidapi Intracranial Tumor oleh pegawai perubatan. Pada peringkat awal, beliau sering merasa pening, penglihatannya berganda, serta sering muntah darah. Setelah dimasukkan ke dalam wad, beliau hanya boleh makan melalui saluran tiub menerusi hidung dan sering diberi ubat penahan sakit bagi meredakan ketidakselesaan beliau. Namun, atas keyakinan isteri beliau memberikan APRICON kepada suaminya, pada hari ke empat kesihatan suaminya semakin pulih dan beliau boleh makan terus tanpa melalui tiub. Pembedahan yang dijadualkan ke atas beliau juga turut dibatalkan kerana tumor di belakang kepalanya telah mengecil. Pegawai perubatan yang sebelum ini tidak memberikan apa-apa harapan kepada beliau amat teruja dengan perkembangan yang ditunjukkan serta menggalakkan beliau untuk meneruskan terapi Vitamin B17 tersebut.

No comments:

Post a Comment